Ambulante zorgen
Wanneer je kampt met gezondheidsproblemen, zijn bepaalde behandelingen ambulant: dit zijn behandelingen zoals medische raadplegingen, geneesmiddelen, brilglazen of lenzen, kinesitherapie of protheses waarvoor er geen hospitalisatie nodig is, maar die wel een impact kunnen hebben op je financiële status. Een ambulante verzekering kan dan goed van pas komen. Als particulier heb je de keuze uit de volgende mogelijkheden:
- Terugbetaling van ambulante zorgen
(raadplegingen, geneesmiddelen,…) - Terugbetaling van contactlenzen of brilglazen
- Dekking van alternatieve geneeskunde (homeopathie, acupunctuur, osteopathie, chiropractie
- Hospitalisatieverzekering
- Dekking van tandzorg
- Productinformatiedocument (IPID)
-
-
Terugbetaling van ambulante zorgen
(raadplegingen, geneesmiddelen,…) Yes - Terugbetaling van contactlenzen of brilglazen Yes
- Dekking van alternatieve geneeskunde (homeopathie, acupunctuur, osteopathie, chiropractie No
- Hospitalisatieverzekering No
- Dekking van tandzorg No
- Productinformatiedocument (IPID) Download
-
Terugbetaling van ambulante zorgen
-
-
Terugbetaling van ambulante zorgen
(raadplegingen, geneesmiddelen,…) Yes - Terugbetaling van contactlenzen of brilglazen Yes
- Dekking van alternatieve geneeskunde (homeopathie, acupunctuur, osteopathie, chiropractie Yes
- Hospitalisatieverzekering No
- Dekking van tandzorg No
- Productinformatiedocument (IPID) Download
-
Terugbetaling van ambulante zorgen
-
-
Terugbetaling van ambulante zorgen
(raadplegingen, geneesmiddelen,…) Yes - Terugbetaling van contactlenzen of brilglazen Yes
- Dekking van alternatieve geneeskunde (homeopathie, acupunctuur, osteopathie, chiropractie Yes
- Hospitalisatieverzekering Yes
- Dekking van tandzorg No
- Productinformatiedocument (IPID) Download
-
Terugbetaling van ambulante zorgen
Dit betreft reclame in de zin van het Koninklijk Besluit van 25 april 2014 betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.
Voor meer informatie en vooraleer u een van deze producten onderschrijft, gelieve het informatiefiche over het verzekeringsproduct (IPID) in kwestie hierboven te raadplegen.
Waarborgen van DKV
Medische en paramedische raadplegingen
Medische hulpmiddelen (brilglazen of lenzen, hoorapparaten, …)
Kunstledematen en medische protheses
Geneesmiddelen en verbanden
- Dit informatiedocument is uitsluitend bedoeld om je een overzicht te geven van de belangrijkste dekkingen en uitsluitingen die betrekking hebben op deze producten. Het is niet aangepast aan je specifieke behoeften en de informatie hierin is niet exhaustief.
- Voor meer informatie over deze producten, je rechten en plichten, raadpleeg de Algemene en/of Tarifaire Verzekeringsvoorwaarden en Productinformatiefiches (IPID) vóór het afsluiten ervan. Deze documenten zijn beschikbaar bij je verzekeringstussenpersoon, op www.dkv.be of gratis verkrijgbaar bij DKV Belgium.
- DKV Belgium N.V. | Loksumstraat 25 | 1000 Brussel | Tel.: +32(0)2 287 64 11 | www.dkv.be | R.P.R. 0414858607, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht, toegelaten onder nr. 739, onder toezicht van de Nationale Bank van België, met maatschappelijke zetel te de Berlaimontlaan14, 1000 Brussel fabrikant van de DKV-producten tandzorg, ambulante kosten, hospitalisatie, zorgverzekering en inkomensverlies. Deze producten zijn onderworpen aan de Belgische wetgeving (tak 2 'ziekte' en/of tak 18 'hulpverlening'). Offerte via je verzekeringstussenpersoon en/of www.dkv.be. Levenslang contract niet opzegbaar door de verzekeraar, behoudens de uitzonderingen voorzien door de wet.
- Voor klachten in verband met het beheer of de uitvoering van deze producten kun je contact opnemen met de dienst Quality Control van DKV Belgium N.V. Dit kan per post op het adres Loksumstraat 25, 1000 Brussel, per mail naar Qualitycontrol@dkv.be of via het formulier dat beschikbaar is op onze website www.dkv.be/contact/een-klacht. In tweede instantie kan dit aan de Ombudsman van de Verzekeringen op het adres De Meeûssquare 35, 1000 Brussel, per mail naar info@ombudsman-insurance.be of telefonisch op het nummer + 32(0)2 547 58 71. Dit is een commercieel document krachtens het koninklijk besluit van 25 april 2014 besluit betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.